Når du har modtaget din ordrebekræftelse fra Dynespecialisten, er der indgået en bindende aftale, hvor vi afsender dine varer, umiddelbart efter vi har registreret din betaling.
KONTAKTINFORMATIONER
Dynespecialisten
Frederiksgade 4
7800 Skive
Tlf. 97 52 03 22
info@dynespecialisten.dk
BETALING
Du kan betale online via VISA/Dankort, Mastercard & Mobilpay
Betalingen hæves først, når varerne er pakket, hvorefter dine varer afsendes.
Ved betaling via. bankoverførsel, sendes varen først når penge er reg. på vores konto.
Viabill - Du kan betale i rater med Viabill, se deres handelsbetingelser her>>
Betal med Mobilepay - Du indtaster dit mobilnummer, logger ind i Mobilepay på din mobil, og godkender betalingen.
Vedr. tilbagebetaling
Ved afbestilling, eller ved brug af din fortrydelsesret, tilbagebetales beløbet indenfor 30 dage ved fremvisning af dokumentation, eksempelvis kvittering for køb.
Dog kan der gå op til 60 dage ved betaling med MasterCard.
PRISER
Prisen du køber dine varer til på bestillingstidspunktet er den gældende bestillingspris.
Alle priser på webshoppen er angivet inkl. 25 % dansk moms.
Valutaen er angivet i danske kroner.
Der tages forbehold for:
- Valutaændringer
- Force majeure
- Leveringssvigt
- Afgiftsændringer
- Udsolgte varer og trykfejl
PRISGARANTI
Du finder varen - Har du fundet en identisk* dyne billigere hos en af vores konkurrenter?
Vi har mulighed for at give dig prisgaranti og matche prisen, hvis betingelserne nedenfor er opfyldt:
- Du skal domumentere prisen hos kunkurrenten
- Varen hos konkurrenten skal være omfattet af danske regler for garanti, forbrugerbeskyttelse, told og moms.
*Samme producent og model
PRISGARANTI gælder ikke:
- Medlemstilbud fra en indkøbsforening, der kræver medlemskab eller andre modydelser at opnå.
- Specialtilbud der kræver en speciel indsats at opnå: kø-, time- og dagstilbud.
- Bundletilbud, restpartier, ophørsudsalg, begrænsede partier, demovarer, 2. sortering, varer med fabrikationsfejl.
- Prismatch gælder ikke serviceydelser såsom levering, porto og ekspedition mv.
- Prismatch gælder kun privatkøb.
LEVERING
Dine varer pakkes og afsendes samme dag, som vi registrerer din betaling.
Forventet leveringstid er 1 - 3 hverdage for lagervarer.
Der tages forbehold for udsolgte varer.
Er en vare ikke på lager, angives dette på webshoppen med dertilhørende ekstra leveringstid.
Hos Dynespecialisten bærer vi det fulde ansvar for at dine varer når sikkert frem til dig.
AFBESTILLINGER
Har du foretaget en bestilling, som du ønsker at annullere, skal vi modtage en email fra dig samme dag, inden kl. 16.00, da din bestilling behandles samme dag vi modtager din ordre.
Send en email til info@dynespecialisten.dk med emnet ”Afbestilling” inkl. dit bestillingstidspunkt og ordrenummer.
REKLAMATIONSRET
Når du handler hos Dynespecialisten har du 2 års reklamationsret.
Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, fremsendes der enten en ny vare, eller den pågældende vare vil blive repareret vederlagsfrit på vores producents værksted.
Skyldes skaden en betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er skaden ikke dækket af reklamationsretten.
ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN
Vil du gøre brug af din reklamationsret angående fejl og mangler, skal dette meddeles til os pr. mail inden for rimelig tid efter fejlen er opdaget. Vi opfordrer dig til, at afgive erklæring omkring fejlen eller manglen, da undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning.
Bliver fejlen afvist som reklamationsfejl, vil der blive opkrævet et administrationsgebyr, der dækker tests og fejlsøgning.
Returnering af varer skal være forsvarligt emballeret. Dertil vil der blive tilført et gebyr, hvis varerne ikke er forsvarligt emballeret. Gebyret dækker en ny emballering af varerne, så Dynespecialisten kan garantere at varerne kan leveres sikkert.
Sender du varer retur på efterkrav eller uden porto, tager vi ikke imod varerne og dermed sendes de retur til afsender.
Vedlæg altid en kopi af din ordrebekræftelse, hvor købstidspunktet fremgår. Har du mistet din ordrebekræftelse, kan du logge ind på din konto på www.dynespecialisten.dk og hente en ny kopi.
RETURNERINGSUDGIFTER
Udgifter til returneringen dækkes af køber medmindre, der er tale om at varen var defekt ved modtagelsen (i dette tilfælde skal du have kontaktet Dynespecialisten indenfor de første 2 måneder).
Dynespecialisten anbefaler, at du returnerer varerne via Post Danmarks Pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet leveret til Dynespecialisten. Yderligere giver pakkepost dig også mulighed for, at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.
Se oversigt over returneringsudgifterne hos Post Danmarks pakkepost:
http://www.postdanmark.dk/da/erhverv/send/Pakker/Sider/Pakker.aspx
14 DAGES FORTRYDELSESRET
Du har 14 dages fortrydelsesret, der træder i kraft fra det tidspunkt, hvor du modtager varen. Ønsker du at benytte din fortrydelsesret, skal du inden 14 dage informere os pr. mail eller oprette en retursag på din konto på www.dynespecialisten.dk
Derefter har du yderligere 14 dage til at returnere varen i væsentlig samme stand, som da du modtog den og i original emballage. Når vi har modtaget returvarerne, tilbagebetales varens pris indenfor 30 dage.
Bliver varen ikke tilbageleveret i original emballage, medfører dette en værdiforringelse af varen, som modregnes i returbeløbet.
Omkostninger ved returnering af varen afholdes af køber – Se afsnit om returneringsudgifter.
SÅDAN RETURNERER DU VAREN
Der er 3 måder du kan returnere en vare på.
- Du kan nægte at modtage varen fra postvæsnet.
I dette tilfælde, skal du gøre postvæsnet opmærksom på, at du straks ønsker at returnere varen til dynespecialisten.
- Du kan tilbagesende varen og informere os herom pr. mail. Fra du har modtaget varen, skal du indenfor 14 dage informere os pr. mail at du ønsker at benytte dine 14 dages fortrydelsesret. Her skal du oplyse dit ordrenummer og hvilke varer du vil returnere.
- Du kan også tilbagesende varen ved at oprette en retursag fra din konto, hvis følgende er opfyldt:
- Status: "afsendt" eller "leveret"
- Returanmodning er oprettet indenfor 30 dage.
- Du er foretaget bestilligen som "kunde" og ikke "gæst".
Opret returanmodning
- Log på dynespecialisten.dk med din mailadresse og valgte password.
- Under Min konto vælger du "Ordrehistorik".
- Klik på knappen "Detaljer" ud for den pågældende ordre.
- Har du bestilt flere varer, sætter du flueben i de varer du vil returnere.
- Skriv gerne en kommentar til returneringen.
- Opret anmodning.
Hent vores fortrydelsesformular her.
Skulle du få brug for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte os på info@dynespecialisten.dk
Returadresse er følgende:
Dynespecialisten
Frederiksgade 4
7800 Skive
Mærk pakken "Fortrydelsesret" og vedlæg kopi af ordrebekræftelse, som dokumentation.
SÅDAN KLAGER DU
Hvis du ønsker at klage, skal du gøre følgende:
- Send os en mail til info@dynespecialisten.dk.
- Vedr. ordre, husk ordrenummer.
Bemærk - Du kan også klage via EU-Kommissionens online klageportal. Klagen indgives via dette linke http://ec.europa.eu/odr.